2013. október 29., kedd

Tükörszerelem - másban szeretni önmagad

Jó egy éve még szinte semmit nem tudtam a spiritualitásról, most pedig perceken belül befejezek egy könyvet az Ikerláng-jelenségwww.facebook.com/haenoldalről. Döbbenetes. Akkor - miközben egy energiakezelés első fázisait kaptam - nem gondoltam volna, hogy ekkorát fordul az életem.

Valójában talán életemnek akkori része volt az, amikor nem tudtam hol vagyok. Bár még most is csak sejtem, mégis mindinkább el tudom magam helyezni a világban. Mert látom önmagam. A másikban. 


A könyv nem csupán az alapvetéseket járja körbe, hiszen az elmúlt egy év alatt nem csupán önmagam tapasztalhattam meg az Ikerláng jelenség minden fázisát, hanem több tucat olyan emberrel beszélgettem - kiknek nagy része terápián is járt nálam - akik az Ikerlélek szerelem ilyen-olyan fázisait élték meg vagy élték túl. 

A könyv egy kicsit tisztelgés az ő harcuk előtt is, hiszen egy ilyen típusú kapcsolatban megélheted a legmélyebbet és legmagasabbat egyaránt. Ha azt hitted, hogy ennél jobban már nem fájhat, másnap rá kell jönnöd, hogy de igen, mégis. Ha azt hitted, hogy képtelen vagy ennél is magasabb boldogságot megélni, újabb érzés zsongja körül a szíved és pezseg végig a sejtjeidben csupán azért, mert együtt vagytok. 


Szeretném ha ez Ikerláng kapcsolatot nem tragédiaként élné meg bárki is és nem spirituális nemtörődömséggel futna neki élete folytatásának, hanem valóban megértené mi ez, hogyan működik, miért jó és miért pocsék, mit adhat és mit vehet el az életünkben. 

Megrendelem Haen: Tükörszerelem című kötetét!

www.facebook.com/haenoldal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése