2013. augusztus 29., csütörtök

Érték a mérték - Segítség? Önök kérték!

Segítsek? Kérj meg szépen. Mert már senkit nem akarok megmenteni. Nem akarom, hogy bármilyen nagy gyógyítóhoz hasonlítsanak, sőt arra sem vágyom, hogy minden szembejövő, életkörülményeivel küzdőt megmentsek vagy megosszam velük, hogy szerintem mi a tuti recept. 

Mert ez nem megy. A folytonos önsajnálat és ezer százalékon végzett nyomorfigyelés, ami már szinte meditációba megy át - unalmas! Szeretsz szenvedni? Hát tedd meg! De engem hagyj ki ebből! 


Persze. Én is megtettem. Sőt, ha kell megteszem újra. De most már talán egy fokkal könnyebben, egy kicsivel gyorsabban, mert már felismerem a blokkokat, látom az akadályt és képes vagyok szembenézni azzal az énemmel, amiről nem hiszem, hogy patyolat tiszta - de nem is ez a dolga. 

A segítő szándék megvan. A kommunikáció az eszköz. Az Új Energia a Támogató. A többi már csak rajtunk múlik. 


Igen - jól látod! 

Rajtad. 

Rajtam. Persze, azért jöttél el hozzám, hogy segítsek, azért olvasod ezeket a sorokat is, de valójában Te vagy az egyetlen aki képes segíteni a saját problémáján. 

Segítség kell? Minden szeretetem rád irányítom. De ha csak azt látom, hogy egy ezotér-kalandor vagy aki jön-megy-tesz-vesz a spirituális bélák és ezo teréziák között akkor esélyes, hogy semmit nem érhetünk el együtt. 


Dolgoznod kell. Én is ezt teszem. Őszintén elmondom és leírom, amikor pocsék, amikor a démonokkal küzdök, amikor a Farkas legszívesebben ronggyá tépné a fél utcát, amikor szomorúság van és keserűség vesz körül. Mert ilyen is van. 

Dolgozz magaddal, hiszen más nem képes erre. Beszélhet hozzád maga Buddha is, ha te csak annyit hajtogatsz, hogy "ilyen vagyok" vagy "nem tudom miért van ez" és csak beleragadva a saját tehetetlenség-mocsaradba bámulsz ki könnyes szemekkel a segítőre. Nem tud semmit tenni! Hidd már el! 


Ez a te életed!

A te felelősséged!

Vállald! Éld meg! 

És kérlek szépen: élvezd! Mert a boldogság a kulcs, nem pedig a bú, a bánat, a fájdalom, a keserűség és a melankólia. 

Felejtsd el! 

Éld meg a szerelmet! Éld meg a csókokat! Éld meg a közös mosolyt! Éld meg az érintést! 

Engedd meg magadnak a Boldogságot!



lwww.facebook.com/haenoldal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése