2013. július 5., péntek

A Lélek zokogása, az Ikerláng lobogása

Egy-egy blogbejegyzés lényege mindig az önkifejezés vagy az üzenet valakinek vagy valakiknek, akiknek szükségük van arra a néhány sorra vagy éppen azt gondolják, hogy nincs mivel képtelenek szembenézni, elfogadni - ilyenkor a blog, mint tükör funkcionálhat. 

Itt most talán egyikről sincs szó vagy mindről együttesen. A Lélek zokogása nem hallható, csupán a szemekben látod, a hang fásultságában hallod vagy ha a Lélek másik fele nálad honol, akkor érzed minden percben és pillanatban. 



Sokan vitatják az Ikerlélek vagy Ikerláng létezését, mások áhítoznak utána és vannak akik megélik ezt. 
Igen - csodálatos. 
Igen - kőkemény. 
Igen - nem egyszerű. 
Hiszen amikor szembetalálod magad az Ikerlángoddal fogalmad sincs mi történik. Az életed látszólag rendezett, a kapcsolatod vagy házasságod létező és lélegző intézmény aztán jön valaki és - se szó, se beszéd és ezt így értsd szó szerint - azt érezteti veled, hogy ő a Másik Feled. Talán csak egy pillanatnyi érintéssel, talán ha elég érzékeny vagy akkor érzed, ahogy az energiáid összekapcsolódnak, talán csak fura mondatok hagyják el a szádat, mint "hazaértem" vagy "végre, megvagy!". Fogalmad sincs akkor és ott miért mondod ezeket, hiszen ahogy már említettem az életed sínen van. Vagy te vagy életed sínén. Ez csupán nézőpont kérdése. 



Az Ikerlángoddal való találkozás, létezés valóban csoda. Csoda, ahogy érzed őt, ahogy megérzed őt, ahogy tudod, hogy ha a szomszéd utcában megy akkor merre kell tartanod, hogy összetalálkozzatok, tudod, hogy éppen mit eszik mert érzed az ízeket a szádban és tudod, hogy pocsékul van, mert a fájdalom - legyen az akár fizikai akár lelki - benned is megjelenik. Ha ez fizikai fájdalom, akkor neked is fáj, ha pedig a Lélek egy fájdalmas pillanata, órája vagy akár hosszabb időszaka, akkor ez rátelepszik az életedre és képtelen vagy úgy élni, ahogy saját akkori hangulatod kívánná. Ideig-óráig megy, de aztán megint jön egy lökés és a földre visz, mert talán ő most sír, szomorú, tanácstalan, kiutat keres, kétségbeesett. 



Ilyenkor zokog a Lélek. De ne hidd, hogy az Ikerlélek ennyiben hagyja. Soha, hiszen pont ez az a kapcsolat ami ha egyszer elindul - mert mindketten vagytok olyan magas rezgésszinten - akkor már nem lehet kikapcsolni. Nincs piros gomb vagy vészkijárat, hiszen összetartoztok. A Lelkeket egy, csupán két testben él, de ha készen álltok újra egyesülhet. 



Ehhez persze szembe kell nézni magaddal, le kell küzdeni a démonaidat, meg kell bántanod olyan embereket akik nem értik mi történik körülötted és őszintén fel kell vállalni mindenki előtt, hogy igen: a Csoda része vagy. Olyan Csoda része, ami most még nagyon kevés embernek adatik meg. Olyan energia és lélekközösség van köztetek, ami a telepatikus közös gondolatokon át az érintés nélküli szeretkezésig akármeddig terjedhet, hiszen az energia nem ismer határokat. Amikor olyan mély intimitást élsz át a másikkal, hogy azt hiszed ilyen nem létezik, pedig nélkülöztök minden hétköznapi érintkezést, amikor érzed, hogy a két Lélek táncra perdül boldogságában amikor közel kerül egymáshoz, amikor a köztetek lévő energia egyre erősebb és formálható, érzékelhető és fantasztikusan erős - akkor a démonok, a félelmek, a gyávaság, a sémák, a dobozok és fiókok és az elfogadástól való rettegés csupán ideig-óráig helytálló. 


Mert aztán a fásultság mögül újra előtör az érzés, a közösség, a csoda, az energia és az a végtelen, megmagyarázhatatlan szeretetérzés, amit érzel most és éreztél akár már előző életeidben is iránta. A Szeretet, ami minden akadályt áthág, a Szeretet ami utat tör és körbeölel mindenkit aki kételkedik, aki bánt, aki meg szeretné akadályozni, hogy a két csodálatos lélekdarab újra egyesüljön. 



Szeretet. Ezzel kell számolnod. Nem erőszakos, de mégis erős. Nem akaratos, de mégis mindig minden életpillanatodat áthatja. Nem birtokló, mégis tudod, hogy Lélek és Lélek helye együtt van, hogy a kettőből újra egy jöhessen létre és valami új, valami fantasztikus, valami: harmadik. Legyen ez akár egy gyógyító közösség, akár egy új család, akár példamutató tanítói és segítői munka és olyan ébredések minden reggel amikor a szemed boldogan mosolyog a másikra, hiszen végre a Helyeden Vagy. 


5 megjegyzés:

  1. Igen, ismerős. Velem pont így történt és még a mai napig sem értem. Sok próba várt és vár ránk a mai napig a találkozásunk óta, de immáron 4 éve működik és együtt vagyunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Öröm ilyet olvasni. Ha van kedved egyszer mesélhetnél a csodáitokról.

      Törlés
  2. pontosan így van, minden szava igaz, sokszor még most sem hiszem el, hogy ilyen létezik. amikor az ember csak olvas róla, már akkor is megérinti, de átélni maga a csoda!

    VálaszTörlés
  3. Nő vagyok, én sose akartam ikerlángot, a barátnőm akarta nagyon megtalálni az ikerlángját - aztán mégis hozzám jött el, vagy mi...minden úgy volt ahogy leírtad, főleg ez a HAZAÉRKEZÉS ez nagyon ott van, mint soha sehol mással, a telepátiától kezdve a Forrás megtalálásáig...csak éppen én házas voltam/vagyok, ő 9 évvel fiatalabb nálam, és tkp. fogalmunk se volt mi ez az egész...neki pláne nem, szegénynek, gondolom....nem volt köztünk testi kapcsolat, szétváltak útjaink immár jó 6 éve, ő most házasodott...néha kételkedem benne hogy ez AZ volt?! de utánagondolva senkivel sem éltem át olyan lelki/érzelmi/telepatikus dolgokat mint vele, olyannal se aki nap mint nap a párom, olyannal sem,, akit 20 éve ismerek és sokkal közelebb kerültünk egymáshoz mint VELE valaha is...szóval nem tudom mi volt ez, de fájt és jó is volt nagyon. Néha kételkedem , néha hiszek....ennyi.

    VálaszTörlés
  4. Sérülést és fájdalmat okoztam, amikor nagy probléma merült fel a házasságomban hét hónappal ezelőtt, köztem és a férjem között. annyira szörnyű, hogy bírósághoz fordította az ügyet válás céljából. Azt mondta, hogy soha többé nem akar velem maradni, és többé nem szeret. Tehát becsomagolta a házból, és engem és a gyerekeimet komoly fájdalmaknak vetette alá. Megpróbáltam minden lehetőséget, hogy visszakerüljek egy csomó koldulás után, de minden haszontalan volt, és megerősítette, hogy döntését meghozta, és soha többé nem akar látni engem. Tehát egy este, amikor visszatértem a munkából, találkoztam egy régi barátommal, aki megkérdezte a férjemről. Tehát mindent elmagyaráztam neki, így azt mondta, hogy az egyetlen módja annak, hogy visszaszerezzem a férjem, az a DrIgbinovia nevű helyesírási szavazat meglátogatása, mert ez valóban neki is működött. Tehát soha nem hittem a helyesírásban, de nem volt más választásom, mint követni az ő tanácsát. Aztán megadta nekem az általam meglátogatott helyesírási e-mail címet: doctorigbinovia93@gmail.com. Tehát másnap reggel e-mailt küldtem a megadott címre, és a helyesírási követelmények biztosítják, hogy a férjemet két nap múlva vissza fogom hozni. Milyen fantasztikus nyilatkozat !! Soha nem gondoltam, hogy beszélt velem és mindent elmondott nekem. Aztán másnap reggel, oly meglepően, hogy a férjem, aki nem hívott fel az elmúlt 7 hónapban, felhívott, hogy bejelentse, hogy visszatér. Milyen csodálatos!! Tehát az volt, hogy ugyanazon a napon visszatért nagy szeretettel és örömmel, és elnézést kért a hibáért és a fájdalomért, amelyet nekem és gyermekeinknek okozott. A nap óta a kapcsolataink erősebbek voltak, mint korábban, DrIgbinovia segítségével. Tehát konzultálunk veled, ha bármilyen probléma merül fel vele a kapcsolatfelvétel során, 100% -os garanciát adom, hogy ő segít, és hívja, vagy adja hozzá a Whats-app-on: +2348144480786, nagyon nagy köszönet Drigbinovia-nak ..!

    VálaszTörlés