2013. július 25., csütörtök

Te hányas szint vagy? - az eszköznélküliség eszközrendszere

Rájöttem, hogy allergiás vagyok a life coach kifejezésre. Nem kell ez nekem. Néhány hete már dilemmázok ezen, mert az embereknek - így valószínűleg neked is - szüksége van keretekre. Az eszközrendszer megnyugtat többeteket, hiszen szeretitek a különféle nadis viszonyszámokat, a sok-sok címet és megnevezést.

Ez most persze nem azt jelenti, hogy nincs maximum respekt minden nadisnak. A módszerük kiváló és fantasztikus eredményeket érhetnek el vele. Ugyanúgy kiterjed a tisztelet mindenkire legyen akár reiki mester vagy ingamágus...bármi. Ez nem arról szól, hogy nem tisztelem a ti módszereiteket, csupán az én személyes dilemmámról azzal kapcsolatban, hogy mit is jelent nekem a life coaching és mit szeretnék elérni vele.


Amikor elkezdtem nagyon élveztem az irányított kérdések tömkelegét amivel felkészültem a "táncra". Szituációs játékok, szerepek, felépített ülések, eredmények. Jöttek. Aztán történt valami, sőt pontosabban mondva történik valami, valami változás, valami erősödés, valami nagyon jó, amiben nagyon sok szeretet van és sokszor úgy érzem végtelen intuíció. Hogy ezt most egy kezelésnek köszönhetem (nesze nekem módszernélküiség!), esetleg egy személyes találkozónak vagy eljött az idő, hogy az Új Energia átvegye lassan a helyét a régitől...fogalmam sincs. 


Talán nem is ez a fontos. Sokkal inkább az a belül egyre erősödő érzés, hogy a kérdések, az írás, az intuíciók, az energia finom ötvözése egy olyan szenvedélyes táncban összpontosul, amit ha jó helyen és időben járok el az éppen velem lévővel, akkor olyan irányba állítást kapsz ezáltal, hogy lehetőséged lesz elgondolkozni, talán mégsem rossz az a sok minden ami veled történik. 


Mert valahol ez a dolgunk. Elmondani nektek, hogy amit csináltok az semmiképpen nem rossz. Meghallgatni titeket és olyan reakciókat adni  a meghallgatott érzésekre, gondolatokra, amiből kiderül, hogy jó az irány amibe beálltál és nem bolondultál meg. Sőt, nem is fogsz. Mert amikor már azt hiszed, hogy véged van, amikor úgy érzed, hogy vége és nincs tovább, akkor még mindig állsz és mész előre. Mert erős vagy. Mert ez így normális. A megmagyarázhatatlan élmények, a feldolgozhatatlan információk, a különös fájdalmak mind azt jelzik, hogy irányba állt az életed, és pont ott vagy ahol lenned kell. 

Többen kérdeztétek tőlem mi a módszer. Mit csinálunk? Talán most megvan: Intuitív Segítségnyújtás. Lehet, hogy egyikőtökkel csupán beszélgetek, a másikkal sétálok, a harmadikat megkérem, hogy írja le a gondolatait de az is előfordulhat, hogy nekiállunk közben főzni ... bármi megtörténhet. Legyen akár egyéni konzultáció, mentális nagytakarítás vagy csoportfoglalkozás,műhely vagy tanfolyam, workshop vagy oktatás, a lényeg mindig Te vagy. És a benned tükröződő Én. 


Nincs módszer. Rombold le a házioltárt, fújd el a füstölőket és dobd ki a kristályokat ha úgy érzed nincs értelmük. Szép, finom, lakásdísznek kitűnő. De csupán keret, ami nálad lehet, hogy működik de másnál nem, hétfőn lehet, hogy működik de szombaton már nem...ez közben derül ki. Hogy mikor és mennyi energiát teszünk bele, honnan és merre tartunk és hogyan határozzuk meg a célt. 

Rajtad áll. 

Gondold végig. 

Várlak. 

Ha tetszett, kövess engem a Facebookon is: ITT!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése